Babynabytek.cz   »   Specialista / Specialistka zákaznické péče s cizím jazykem

Specialista / Specialistka zákaznické péče s cizím jazykem

 

Zákazník je náš partner a chceme, aby byl spokojen před nákupem, při čekání na vyřízení objednávky i po nákupu. Pokud Tě baví nakupování (offline i online) a dokážeš s nákupem poradit sobě i svým blízkým, tak zbystři:

Hledáme člověka, který se vcítí do problémů našich zákazníků, a zároveň zůstane nad věcí, aby jim mohl účinně poskytnout skvělou podporu. Věříme, že jsi to Ty a rádi Ti se vším pomůžeme. V rámci této role budete pravidelně komunikovat s našimi zákazníky, poskytovat informace o našich produktech a aktivně řešit případné reklamace.

NÁPLŇ PRÁCE:

každodenní zákaznická podpora a péče o naše zákazníky

komunikace se zákazníky prostřednictvím emailů a telefonátů

řešení reklamací a následná komunikace s klienty

editace objednávek, poskytování informací o produktech, dostupnosti, stavu objednávky apod.

spolupráce s oddělením expedice, nákupu, marketingu - sdílení zpětné vazby přímo od zákazníků, vylepšování produktových popisů, atp.

POŽADUJEME:

komunikační dovednosti, profesionální vystupování, chuť pracovat a zdokonalovat se, schopnost pracovat v týmu

znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel), znalost AI aplikace výhodou (např. Chat GPT)

anglický jazyk - komunikativní úroveň (B2) slovem i písmem výhodou

polský jazyk (B1) - slovem a písmem výhodou

praxe na obdobné pozici výhodou

NABÍZÍME:

Velice zajímavou a dynamickou práci na spokojenosti našich zákazníků

Detailní zaškolení a podpora týmuZískání velkého množství nových zkušeností

Zázemí stabilní firmy, která se stále rozvíjí a roste

Odpovídající platové ohodnocení

Bonusy na základě výsledků

Práce na plný úvazek

Stravenky na obědy

Sleva na firemní produkty či služby

Nástup možný ihned

 

Plat: 20 000 Kč - 25 000 Kč (měsíčně)

 

Zaujala Vás nabídka? Pak neváhejte a pošlete nám životopis na emailovou adresu: job@banaby.cz a napište proč byste chtěli pracovat právě u nás.

Zpět na výpis volných pracovních míst.